Nu bär det av till skolan!

Nu bär det av till skolan!
Har matteprov idag på procent och promille -.- hur ska det gå?????


jävla orientering!

Igår hade vi orientering och det gick ganksa bra. Gick vilse ungefär 8 gånger och sprang över samma äng, eller kohage 6 gånger, sprang fel typ hela tiden. Men vi hittade iallafall fram till alla kontroler (8 st) på lite mer än två timmar. Inte för att skryta, men vi var ju inte sämst i klassen ;) HAHAAHHA ... Jag och Jonna körde moppe till Granskog där vi skulle orientera och olyckligtvis så brände jag min hand på avgasröret när jag skulle låsa moppen. Så nu går jag runt med värsta plåstret på handen och kan knappt göra något. hahah, ja..

reflected parts

from the heaven

'cause I love you

Jonna och Malin
'cause I love you!

waaah!

Om jag får säga det själv, så tkr jag att mamma ska komma hem och göra pannkakor nuuuuu!!!!


mitt nya jag!

Från och med nu så ska jag vara snäll mot allt och alla. Ska säga vad jag tycker utan att vara elak mot någon. Jag ska aldrig putta eller slå någon, jag ska ge minst 4 komplimanger om dagen till folk. Jag ska inte trängas i köer. Ska göra som lärarna säger. Jag ska slänga allt i papperskorgen. Jag ska säga "tack för maten" oavsett om den var god eller inte. Jag ska le mot varje person jag möter och ska säga "hej" till dom jag känner.
Jag vet att inte mycket av det här kommert att hålla. Så.. - Från och med nu så gäller det inte längre.
Bjuder på denna otroligt vackra bild!

Idag

Idag har jag varit hos frisören och klippt och färgat håret. Jag tycker att det blev bra, är jättenöjd! (:
Har skrivit klart en so uppgift som tydligen skulle varit klar idag, och det är den ju ;) haha

RSS 2.0