OS - dagen

Det gick ganska bra för klassen idag med massor av grenar. Längdhopp, kula, 60 meter med ett ihopknutet ben med en annan person och hoppa-säck. Nu var inte det alla grenar (:   Sista grenen var 400 meter stafett. Mattias i starten, sen jag, Felicia och sisst Jean. Jag sprang mot några sjukt snabba killar. FAN. annars kunde vi ha vunnit den.Tror vi kom trea. Men aja.  Har MATCH ikväll. tror att jag ska vila lite nu.   GODNATT!

varför får man inte köra på min gata?

Slutade klockan fyra idag, min senaste dag. Men den var inte så jobbig idag. Jag, Linn, Felicia och några till var på studiebesök på Sveriges Radio. Vi ska nämnligen starta en redio  på skolan! (:
När jag och Jonna skulle svänga ner på våran gata med mopederna så var det en skylt som visa att vi inte får köra ner där. Så vi körde runt och kom från andra hållet. Men där var de också en sån skylt. VARÖR får man inte köra på min gata?

Tänk på vad dina vänner har gjort för dig innan du vänder ryggen mot dom.

Idag blir det stan, äta och sen bio med världens underbara, söta, snygga, gulliga, mysiga vänner. Kärlek till er!

A Little Piece of Heaven


Ni är fina

Från festen i fredags (:

!

Sitter hemma hos Maria och väntar på Jonna och Filippa. TAAGGAA!!

fest

Igår började skolan igen, det var inte så jobbigt att gå upp ändå :)  på kvällen skulle vi ha match mot Ängby, vårat lag åkte dit och var taggade för att köra. MEN. planen var inte bokad så det blev ingen match, jävla cp'n .
Skyndade mig hem, ringde jonna sen saga, bytte om, åka till tåget för sen in på 80 festen. 




Idag ska vi också dit, Jag , Jonna och Maria (:     FEST MED MANGE!!
/ Malin

12-14:e augusti

Fotbollsläger på ängsjö med laget :) blir kul att få träffa alla nu efter sommaren när vi har haft  uppehåll (:
hihi, ska packa de sista nu, sen kommer Jonna och hennes mamma och hämtar mig så !


kramar!<3

UT MED MARIA NU


cp


RSS 2.0