seg

Idag har dagen varit ganska seg, gick upp halv tolv för att åka till mormor och morfar. Där vi åt typ hela tiden, tror att jag somnade två ggr där :$  och hela jag är typ seg idag D:
jaaaaa.   vad häneeer nuu?

Glad Midsommar!


Grönan

sHaa!   Var på grönalund idag med Maria + 5     de va naic!
åkte nya blå tåget också 7kt läskig HAHAAHA
MJAAAA
/malin

ASJDOF

eheheheiuheiehehheheheheiuheihdeindi e e hej
/
mareia
jag (maria)
|
V

Bio!

Idag blire bio med bästa Linn och bästa Maria i kista :) vi ska se super8 verkar gryyyyym , så den ska vi se :D
Och jag får ju trevligt sälskap också ;) Vi får se om min kusik jobbar idag, hehe :))
Grymt fin bild ockå ;)
/malin

-

http://www.youtube.com/watch?v=TDafY03vyTY
<3

Stan

Sitter nu i köket efter en hel dag i stan med Tess, Julia och mamma :) 
Jag köpte ett par tights och 2 percingar :D

Ikväll ska vi äta kyckling och potatissallad med glass till efterrätt!
/Malin

TITANIC

ja, idag blev de att kolla på film med syster , titanic blev de :)

-

Ja, jag hadr tomteluva på mej ... de var jätteskönt....
God jul!

0-6

Matchen igår blev inte så lyckad. Vi var bara 8 spelare .. Man förstår ju iallafall varför vi förlorade.

Inatt var jag och pappa och hämtade Tess och Musse på Arlanda, dom har varit i London. Jag fick en Chelsea tröja av henne :D självklart  Torres 9 på också ;)

Nu ska jag äta chokladpudding innan Tess och mamma kommer hem :3

/ Malin

!!!!!

Gårkvällen var ASUM!! fyfan vad bra dom är, Älskar låten In The End , så jävla bra!
Idag blir det lunch-date med Jonna. Och ikväll har jag match mot Bele Barkarby, vi måste ta dom! :)
// Malin

Linkin Park

Godmorgon eller God efftermiddag !
Jag och Linn har ätit frukost och gjort iordning oss. Igårkväll kollade vi på 8 Mile som handlar om Eminem, sjukt bra!

Ikväll är de LINKIN PARK med Emelie som gäller. Fyfan vad jag är taggad!!!!

Vaken.

JaG och Linn har vaknat och ätit frulle. Kvällen igår blev mysig, men de blåste jättemycket på kallhällsbadet så vi satt på kolarängens skolgård och lyssna på musik och drack cola och åt choklad.
-Idag ska jag följa med Linn till tansläkaren :)
Här är en bild från igår! :D

WaAAH!

waaAh! jag har tråkigt......................




Jag sitter och väntar på att klockasn ska bli typ halv sex, så att Linn slutar på jobbet.
sen ska hon hem och äta och efter de kommer hon hit. Blir nog så att vi sover i stugan inatt :)

Puss 
"Malin



God morgon

Sitter i soffan och kollar på tv. Har typ inte sovit något i natt.
Det var massa insekter i mitt rum så jag gick ner och la mig i soffan, där det var ljust, obekvämt och akvariepumpen låter. Jätte mysigt! :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, vädret är ju inte så naic.
Min syster och mamma ska iallafall sitta inne på akuten IGEN för hennes knöl på halsen :s
aja, ha de bra.. ses 
/ Malin

BAD

Hej hej , nu sitter jag i soffan med Linn och Maria. 
Vi har varit och bandat med Jonna på kallhällsbadet. SkönT.
Faktiskt så var de första doppet för mig i sjön :)
Nu ska vi gå ut och sola och bada i poolen :D

Här är en bild när vi äter piggelin!

colors

Här är en bild på mig när jag smakade på en underbar klubba :)


:) nytt

Hejsan. 
Jag heter Malin och är 15 år. Bor i Stocholm :)
Jag har precis öppnat denna blogg för att jag ska kunna dela med mig lite av mitt liv :)
Nu ska jag fixa inställningarna så att allt funkar,

/ Malin

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0