(:

Jag och mamma har nyss rensat i min garderob och har fått undan lite. Mamma och Anne ska sälja på loppis i morgon så jag passa på att lägga ner lite saker som jag inte vill ha :)
hittade denna fina bild på mig och mamma, mörkt hår jag hade.........
pusssisaar Malin <´:)

-

Feel your instinct

IGEN

Såg Harry Potter igen, med Maria :)     den var faktiskt bättre den här gången (:
Har också fått hem min underbara tröja :D  på bilden ´!
Gryffindor <3

YEAH!

shaaaa.            aaaa :D 

Grattis :)

Idag fyller mamma år , så det blir kalas med massor av fika som vi har bakat (:
Väntar på att gästerna ska komma :D

Harry Potter and The Deathly Hallows part 2

IDAG ska jag se  andra delen av HP och Dödsrelikerna :D  läste klart boken i måndags, så jag vet vad som händer. :) 
Dom är helt underbara, älskar Harry Potter  :)
aaw, va gulliga dom var i första filmen (:

NEEEJ

näää, fyfan.. nu har jag blivit sjuk :(  förkyld och nyser hela tiden,  vet inte om jag har feber. Men jag lever på Nezeril i alla fall.
Sitter vid mitt skrivbord och lyssnar på Red Hot Chili Peppers. Dom har konsert i november, vill fan gå!!!

'

ALLT ÄR BRA, TACK FÖR ATT NI FRÅGAR!    (]:

RSS 2.0